الاسد الابيض
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الاسد الابيض

موقع الشباب والبنات

للشكاوى (00201063111559)
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» الأن ولأول مرة وحصريا من تيمووور هكرز سرقة نكات البالتوك * بـ 15 سطر
ارجوكم احتاج مساعدتكم Icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2015 2:03 am من طرف badroX

» افتراضي تحميل برنامج ProRat 2010 لاختراق الاجهزة, hotmail, yahoo, facebook فقط للهكر الم
ارجوكم احتاج مساعدتكم Icon_minitimeالخميس أكتوبر 18, 2012 12:06 pm من طرف sindosindo

» برنامج اختراق الاجهزة عن طريق الاي بي سهل جداااا
ارجوكم احتاج مساعدتكم Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 19, 2012 12:25 pm من طرف beboooo2

» شرح برنامج Hotmail Hacker من فريق VDH الألماني الأسهل والأقواى مجرب
ارجوكم احتاج مساعدتكم Icon_minitimeالجمعة مارس 09, 2012 5:12 am من طرف خالد الشرقيه

» برنامج Net Spy Pro 4.0 Build 32 برنامج تجسس
ارجوكم احتاج مساعدتكم Icon_minitimeالأحد فبراير 19, 2012 10:16 am من طرف صبي عضيدات

» قنبلة= بيفروست الاقوى على الاطلاق =| 3 |= الان تتعدى الليميت = خصائص ولا بالاحل
ارجوكم احتاج مساعدتكم Icon_minitimeالأربعاء فبراير 01, 2012 3:19 pm من طرف houssemsam

» رنامج تخمين باسورد الياهو,رهيب في تخمين الباسورد الياهو والهوتميل حصري
ارجوكم احتاج مساعدتكم Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 1:16 am من طرف احمد

» اقدم لكم 3 برامج لفتح كاميرة الياهو وبدون موافقة صاحبها .. والشرح بالصور
ارجوكم احتاج مساعدتكم Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 02, 2011 10:29 pm من طرف mohamedonly

» ما رأيكم في تعجيل الزواج (الزواج المبكر)
ارجوكم احتاج مساعدتكم Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 03, 2011 10:34 am من طرف dmar200007

مكتبة الصور

ارجوكم احتاج مساعدتكم Empty
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

ارجوكم احتاج مساعدتكم

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

???????

Anonymous
زائر

ي 23 سنة.. مكنتش اعرف اي حاجة عن الجنس ولا كنت بهتم اعرف لحد سن 21 وبعدين من خلال منتديات والنت قريت كدا حاجات كانت بالنسبة ليا معلومات جديدة وطبعا اتفاجأت بحاجات كتير.. والمعلومات المكتوبة دي سحبت على صور والصور سحبت على فيديوهات

يجماعة انتو عارفين فين المشكلة؟ المشكلة مش ادمان للجنس انا مكنتش بتفرج على صور ولا على فيديوهات عشان احس بحاجة.. المشكلة اني اكتشفت اني مش باردة ولا بحس.. لا .. اكتشفت اني بجد قرفانة .. انا اول ما قريت المواضيع المكتوبة كنت قرفانة ولما شفت الصور زاد قرفي قلت ادي نفسي فرصة في مشاهد

ة افلام وبجد زاد قرفي

ومتزعلوش مني انا حبيت واحد واحنا الاتنين محترمين جدآ بجد ومكنش ييجي في بالنا نعمل حاجة بس الشيطان اتمكن مننا وعملنا بس وهو كان اول مرة يعمل حاجات دي اما انا كنت بجربها عشان اشوف هحب الموضوع دا ولا لاء؟؟ انا افتكرت ان الصور والافلام مش هيأثرو فيا وافتكرت الحقيقة هتأثر.. انا عارفه انكم ممكن تكونو بتشتموني دلوقتي بس صدقوني بجد انا معملتش كدا الا عشان اختبر حاجة في نفسي مش لشهوة .. وانا مغلطتش غلط كامل يعني لسة بنت الحمد لله.. بس اللي حصل اني بجد لقيت الموضوع دا مئرف اوي

وانا دلوقتي يجماعة متتخيلوش أد ايه خايفة من الجواز عشان ميحصلش كدا انا بجد قرفانة اوي من حكاية الجواز يعني نفسي احب وكل حاجة بس نفضل زي الاخوات وكل واحد في حالة انا مش عايزه الشخص اللي هتجوزه اذا ربنا أراد يعاملني كمراته وانا عارفه دا يغضب ربنا طب اعمل ايه متجوزش؟ بس انا كدا هتبقى عندي مشكلة في العيلة.. وانا بحب عادي بس مش عايزه حبنا يبقى جواز عايزة نفضل اخوات.. دلوني ازاي اعالج الموضوع دا ارجوكم!! اعمل ايه .. وانا استغفرت ربنا كتير على اللي عملته وانا عارفه ان مهما كانت دي تجربة هي عند ربنا اثم كبير ..ربنا يسامحني

مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

Anonymous

مُساهمة الثلاثاء سبتمبر 21, 2010 7:17 am من طرف domene

يا أختي أنا مش هطول عليكي خير الكلام ماقل ودل …………….الحلال حاجه والحرام حاجه الحلال جميل جداً وسالي أي حد مجرب الحلال والحرام …………….الحلال جميل علشان ربنا جعل فيه الحب والموده والرحمه يا أختي والله أنا بحبك في الله تخيلي علاقه جنسية بدون كل هذا هيكون شكلها اه ردي انتي عليا هستنا اجابتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وكمان في حاجه أنا ناسيها د انتي ربنا بيحبك دا انتي لو لايتي الموضوع حلو كونتي عاملتيه كل يوم دا ربنا مش بيكرهك في الحرام وكمان تلاقو الشيطان إلي كان معاكم كان نايم هههه عايز منك وعد إنو ميتكررش وانتي ربنا بيحبك كفاية بقا أنا طولت عليكم أسف

Anonymous

مُساهمة الثلاثاء سبتمبر 21, 2010 7:19 am من طرف ???? ???

ياسر من غزة يا بنتي الزواج شي منيح لنو الكل بيفرح فيه وبيسر جهر يعني ما في شي غلط
بس يلي بتعمليه بتخافي حدا يعرف فيه يعني شي غلط وبعدين شو بداك دليل اكثر من القران كلام الله

قال الله تعالي { وَمِنْ آيَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُم مِّنْ أَنفُسِكُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْكُنُوا إِلَيْهَا وَجَعَلَ بَيْنَكُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً } سورة الروم 21

وقال تعالى { {وَاللّهُ جَعَلَ لَكُم مِّنْ أَنفُسِكُمْ أَزْوَاجًا وَجَعَلَ لَكُم مِّنْ أَزْوَاجِكُم بَنِينَ وَحَفَدَةً } سورة النحل
72
ربنا يصلح الحال

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]